Triple i Sourcing Group

Wij zijn een inkooporganisatie gevestigd in Sneek. Vanuit ons moderne kantoor, ondersteunen wij onze klanten met de inkoop van grondstoffen, verpakkingen en diensten.
Wij zijn per direct op zoek naar een:

Assistent inkoper

32-40 uur, Sneek

Als assistent inkoper beweeg je je tussen de inkoop- en administratieve processen van ons bedrijf. Dit geeft je de unieke kans om ons bedrijf en de werkzaamheden goed te begrijpen. Dat inzicht gaat jou en je teamgenoten helpen om de taken en inspanningen voor onze klanten goed te beheren.

Je ondersteunt de inkopers bij alle voorkomende werkzaamheden, waaronder het uitzetten van offerte-aanvragen en het maken van analyses. Je hebt een dienstverlenend karakter en bent proactief. Je bent onderdeel van een rayon, dat bestaat uit (senior) inkopers, accountmanagers en junior inkopers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor een uitstekende dienstverlening en tevreden klanten.

Met het dienstverlenende karakter moet het dus wel goed zitten.
Vanwege het operationele karakter van de taken zal er hoofdzakelijk op kantoor gewerkt worden.

Dit is straks jouw verantwoordelijkheid

50% Operationele ondersteuning

  • Markt- en leveranciersonderzoek
  • Opstellen tenders
  • Bijhouden accountplannen
  • Gesprekken met leveranciers bijwonen
  • Werkprocessen continu verbeteren

50% Administratieve taken

  • Opmaken van contracten
  • Beheren specificaties en contracten
  • Relatiebeheer
  • Prijslijsten genereren
  • Verzorgen management rapportages

Procesbewaking

  • Toezien op correcte uitvoering processen & naleving van afspraken
  • Opstellen verbetervoorstellen
  • Procesbewaking kwartaalcontrole

Competenties van jou

Nauwkeurig
Samenwerken
Dienstverlenend
Proactief
Plannen & Organiseren

Wij bieden je

Een modern kantoor met leuke werkplekken én uitzicht over het water!
Gezamenlijke lunches. Je hoeft dus niet meer ’s ochtends na te denken over wat je wilt eten.
We hebben de leukste klanten met producten die tot de verbeelding én in sommige gevallen tot de smaakpupillen spreken!
Onszelf! Dit is het team wat je bij deze functie ‘krijgt’. Met ons krijg je sportieve en culinaire uitjes, ruimte voor (kantoor) humor en een luisterend oor waar nodig.

Salaris

Op basis van je ervaring ontvang je een aantrekkelijk voorstel.
Salaris bereik: € 2000 – € 3640

Vakantiedagen

Wij kennen een bovengemiddeld aantal vakantiedagen.

Opleidingsbudget

Toe aan verdieping? Wij hebben een opleidingsbudget voor je beschikbaar.

Pensioen

De toekomst is ook belangrijk! We delen de kosten van je pensioenopbouw.

Groei

Ambities? Wij groeien snel en hopen dat jij met ons mee groeit!

Checklist

Minimaal HBO-niveau
Nevi 1 of bereidheid dit te halen
Goede kennis ERP systemen en Office
Nederlands & Engels
Initiatief, proactief, enthousiasme

Kun jij met gemak bovenstaande afvinken dan zien we je sollicitatie graag tegemoet!

Solliciteren

Ben je na het lezen van de vacature enthousiaster dan toen je begon?
Dan zien we graag je sollicitatiebrief en cv tegemoet! Dit kun je mailen naar werkenbij@tisg.nl

Vragen? Neem gerust contact met ons op

Wil je nog iets weten voordat je reageert? Neem dan gerust contact op met Anke.

E-mail: anke@tisg.nl
Telefoon: 06-1494 4419

Deel vacature