Junior Inkoper

32-40 uur

Als junior inkoper beweeg je je tussen de inkoop- en administratieve processen van ons bedrijf.
Dit geeft je de unieke kans om ons bedrijf en de werkzaamheden goed te begrijpen. Dat inzicht gaat je je voor je verdere carrière binnen ons bedrijf helpen in je werkzaamheden.

Wij zijn een inkooporganisatie en beheren de inkoopportefeuille van meer dan 70 klanten in ruim 60 inkoop categorieën (grondstoffen – verpakkingen – NPR/diensten). Dan kun je je voorstellen hoe uiteenlopend de wensen en de vragen zijn die we dagelijks krijgen van onze klanten. Prioriteiten herkennen en stellen is een belangrijke eigenschap om je werk op dagelijkse basis te organiseren. Zorgen dat je op de hoogte bent van belangrijke (markt)ontwikkelingen of weten waar je kunt aankloppen voor die kennis is een actie die we graag vanuit onze medewerkers zelf zien, daarbij zorgen wij voor de tools die nodig zijn.

We zouden graag zeggen dat er geen dag hetzelfde is, echter zitten er in alle functies repeterende werkzaamheden. Hierin vragen we je met ons mee te denken. Ons te voorzien van nieuwe inzichten die wij uit gewoonte soms niet meer zien. Onze eigen processen willen we doorlopend aanpassen aan de mogelijkheden van deze tijd mits dit ten goede komt van onze klanten óf onze medewerkers. Ons voordeel hierin is dat we onze eigen systemen hebben gebouwd en daarin snel kunnen schakelen. Voorbeelden van werkzaamheden zijn o.a het opstellen van contracten, maken van vergelijkingen en zorgen dat de systemen up to date zijn.

Als junior inkoper krijg je de ondersteuning en de uitleg om je te helpen om je ambities waar te maken. Hoe dat pad eruit ziet bepaal je zelf. Inzet, groei en inzichten worden beloond en gewaardeerd. Je zult periodieke gesprekken voeren met je leidinggevende waarin je kunt aangeven op welke vlakken je je verder wilt ontwikkelen en wat je hiervoor nodig denkt te hebben. Je collega inkopers beschikken over grote vakinhoudelijke kennis van zeer uiteenlopende pakketten waar jíj je voordeel mee kunt doen.

Ons gezamenlijke doel zal zijn om je klaar te stomen om zelfstandig inkooppakketten te beheren en aanspreekpunt te zijn voor onze klanten en hun inkoopwensen.

Voor de beste aansluiting op onze processen heb je een afgeronde HBO en beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift. Beschik je daarnaast over een basiskennis Engels en als we er dan nog een schepje bovenop mogen doen horen we ook graag nog een beetje Duits. (maar je komt met google translate ook een heel eind)
Heb je NEVI I reeds op je cv staan dan gaan we ervan uit dat die kennis bij ons in praktijk gebracht kan worden, zo niet dan zorgen we dat je eerst goed van start komt bij ons in de organisatie waarna we je deze opleiding graag aanbieden.

Je werkt vanuit ons moderne kantoor in Sneek met uitzicht over het water en zit bij de collega’s met wie je een groep klanten en inkooppakketten beheert, zodat de lijntjes kort zijn en je over alle zaken die spelen de informatie meekrijgt.

Salaris is uiteraard geen randvoorwaarde; dat zit bij ons wel goed. Daarnaast zetten we ook graag alle mogelijke middelen in om jouw ambitie en groei te stimuleren, bijvoorbeeld door opleidingen/cursussen. Lunches worden verzorgd en kunnen in onze kantine of buiten aan de waterkant worden genuttigd. Aan momenten om je collega’s te leren kennen ontbreekt het niet; Volleybaltoernooien, hardloop evenementen voor het goede doel, pub-quizzen óf een vrijmibo…. Wij zijn voor!

Denk je dat wij bij elkaar passen? Dan plannen we graag een digitale eerste kennismaking.
Stuur een korte introductie en een cv naar nynke@tisg.nl en we plannen gegarandeerd een afspraak met je in!

Tot snel?

Deel vacature